top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Livily Fashion favorites

Onlangs ontdekte ik via Instagram de shop Livily Fashion. Wie op zoek is naar een girly en fashionable kledingmerk is bij deze shop aan het juiste adres. Ik ben er allesinds al helemaal weg van! Daarom heb ik een overzichtje gemaakt van mijn favoriete stuks van de webshop.

 

PEPLUM DRESS GREY

Deze is mijn op-en-top favoriete jurkje van de site! Het is heel girly en schattig, ideaal ook voor de winter met de lange mouwtjes. Je kan het jurkje eindeloos combineren met lange laarzen, plateauschoen, hoge hak, noem maar op! Het is ook verkrijgbaar in het zwart.

Deze jurkjes vlogen blijkbaar de deur uit, ze waren dan ook snel uitverkocht. Daarom organiseerde Livily fashion een pre-order, jammer genoeg was ik hiervoor te laat.. Keep on dreaming dus van dit prachtige jurkje. Maar niet getreurd want er zijn nog heel wat prachtige jurkjes te vinden op de website!

MEER INFO:

 

OVERSIZED SWEATER DRESS

Deze oversized sweaterdress lijkt mij ideaal om de koude winterdagen door te brengen. Supercosy ziet hij eruit! Ook weer te combineren met lange laarzen & hello fashionable winter-look! Wees snel, girls, deze is het laatste stuk!

MEER INFO:

 

TEDDY COAT

I think I'm in love! Wat een pareltje deze. Supercomfy & zalig warm! En de kleur is op-en-top girly. Supertof is dat je deze zelf kan tailleren met het koordje aan de taille!

MEER INFO:

 

BLACK SUEDE JACKET

Wie mij kent weet dat ik héél erg houd van jasjes. Ik heb er dan ook heel wat verschillende, het zorgt ervoor dat je outfit net dat tikkeltje meer krijgt. Deze black suede jacket vind ik dan ook een pareltje. Het is een must-have die op alles valt te combineren. Het riempje maakt het een stoer jasje! Ook een van mijn topfavorietjes!

MEER INFO:

 

PEPLUM BEIGE SKIRT - COL BLACK

Ooh wat hou ik van dit rokje, normaal gezien ben ik niet zo into rokjes maar deze vind ik top! Opnieuw supergirly en op heel wat te combineren. Ik ben er alleszins al helemaal weg van! Ook de zwarte coltrui die op de foto wordt gedragen is één van mijn favorieten. Heel aangenaam warm als het koud is (ik ben een persoon die het àltijd koud heeft in de winter). De mouwtjes vind ik een superleuk, girly detail!

MEER INFO:

 

Voilà, dit zijn mijn favo stukken van Livily Fashion! Twijfel niet en ga zeker eens kijken op de website voor nog meer superleuke stuks!

HEEL VEEL LIEFS,

DEBORAH

bottom of page