top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

What's in my make-up bag?

Lieve bezoekers,

In mijn allereerste post bespreek ik wat er allemaal te vinden is in mijn make-uptasje! Ik ben iemand die heel graag make-up draagt en hecht dan ook zeer veel belang aan de juiste producten. Mijn foundation, bijvoorbeeld, is een product waar ik een lange tijd op zoek naar ben geweest. Omdat ik last heb gehad van een acné-huid, zelf zo erg dat ik aan de roacutane moest (hierover later meer), is een juiste foundation goud waard! Zak gerust achterover en geniet ervan, hopelijk kan ik jullie interesseren!

FOUNDATION

De foundation die ik gebruik is de dermablend van Vichy, deze is specifiek tegen een acné-huid. Het is een niet comedogeen product die ervoor zorgt dat de huid een glad, egaal en mat uitzicht geeft. Door het salicylzuur zorgt de foundation ervoor dat de huidkwaliteit verbetert. De foundation laat zich heel makkelijk aanbrengen, ik doe dit met een make-up-sponsje voor het beste resultaat. Door de roacutane die ik neem droogt mijn huid enorm uit, geloof me, dit is niet evident om te maquilleren. Deze foundation biedt de ideale oplossing, hij droogt niet uit en mijn imperfecties (intussen littekens) worden bijna volledig onzichtbaar gemaakt. Een topproduct als je het mij vraagt!

 

POEDER

Foundation moet natuurlijk vastgezet worden met een poeder. Ikzelf gebruik deze van Chanel, de poudre universelle compact in kleur 30-naturel. Deze geeft een heel natuurlijk uitzicht en zorgt voor een perfect blijvende dekking. Chanel is natuurlijk iets duurder maar ik vind dat dit het product de extra centjes waard is! ik zou niet meer zonder kunnen!

 

BORSTEL

Nog een topproduct is deze borstel van Jean Marin! Ik gebruik deze om mijn poeder mee aan te brengen bovenop mijn foundation. Deze borstel gebruik ik al een tijdje en gaat nog altijd evengoed mee. Mits je je borstels regelmatig op de juiste manier poetst kan je ze heel lang gebruiken! Wat ik zo leuk vind aan deze borstel is dat hij zo heerlijk zacht is, hij verdeelt het product ook prachtig over mijn gelaat. Alweer een heerlijk product!

 

OOGSCHADUW BASIS

Als je het mij vraagt zou iedereen dit productie in zijn tas moeten hebben! WAUW! Dit is een oogschaduw-basis van Artdeco, je brengt deze aan onder je oogschaduw, eyeliner, mascara,... Het zorgt ervoor dat de kleuren heerlijk ineen blenden en dat deze ook een hele dag blijft zitten. Ik zou geen oogschaduw meer kunnen dragen zonder dit productje. Een echte aanrader!

 

MASCARA

Wat hou ik van deze mascara! De 3 in 1 mascara van Rituals heeft alles wat je verwacht van een mascara. Hij verlengt, geeft volume en geeft een intens zwarte kleur af. Ik heb van mezelf al vrij lange wimpers dus veel heb ik niet nodig. Deze gebruik ik al een tijdje en hij blijft me telkens verassen, ik heb zelfs al een paar keer de vraag gekregen of ik wimperextensions had! Deze mascara is geschikt voor iedereen, heb je lange of korte wimpers, je zal versteld staan van wat dit wonderproduct kan!

 

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie essentials zijn en of jullie even grote fan zijn van deze producten als ik! Let me know!

Wat zit er in jullie make-up tasje?

Heel veel liefs,

Deborah

bottom of page