top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Birthday vibes


Dag lieve lezers, op zondag 1 oktober werd ik 21 jaar! Een gelegenheid die niet ongemerkt voorbij mocht gaan. Mijn vriend & zus hadden dit weekend elk een verassing voorbereid, spannendddd. Op zaterdag had mijn vriendje een bezoekje aan de wellness gepland (love it!) met een ontbijtje bij De Loft in Waarschoot! En op zondag ben ik met mijn zus en mama een dagje gaan shoppen in het Waasland shoppingcenter. Ik heb er een supertof weekend op zitten en heb mijn verjaardag optimaal kunnen vieren.

 

DE LOFT

De Loft in Waarschoot is een hypermoderne privé sauna - wellness - bed & breakfast waar je heerlijk kan genieten. Wij hadden een arrangement met ontbijt, superlekker! Het complex heeft een verwarmd buitenzwembad, jacuzzi, biosauna en een infraroodcabine. Het was puur genieten, hier kan je mij echt plezier mee doen!

Wij hebben dus eerst kunnen genieten van een heerlijk ontbijt en daarna van de faciliteiten gebruikgemaakt. Het ontbijt was super, ik vind het altijd al zalig om uitgebreid te ontbijten en dit in combinatie met deze mooie locatie, WIN-WIN!

 

Om alles samen te vatten heb ik dus een topverjaardag gehad! Ik raad iedereen aan om een bezoekje te nemen aan De Loft in Waarschoot, het is werkelijk top!

HEEL VEEL LIEFS,

DEBORAH

bottom of page