top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

My Greek adventure


Het was in één woord een topreisje! Enkele dagen geleden ben ik teruggekeerd van een weekje Kos. Een prachtig eiland dat heel wat te bieden heeft. Lees verder voor alle leuke weetjes en uitstapjes die ik maakte tijdens mijn verblijf.

 

HOTEL PELAGOS SUITES HOTEL & SPA

Het hotel was weer eens een pareltje! Pelagos suites is een gerenoveerd, kleinschalig hotel met prachtige suites. Het beschikt over drie zwembaden maar ik heb mijn tijd vooral vertoefd aan de 'main pool' waar ook in beperkte mate animatie was voorzien. Ook een top animatie team als je het mij vraagt! We hebben natuurlijk niet enkel geluierd aan het zwembad, lees verder & ontdek wat Kos te bieden heeft!

Het eten was echt top. Griekenland is sowieso al een culinair hoogstaand land maar het eten in ons hotel was werkelijk heerlijk. Elke dag kon je andere gerechten terugvinden op het buffet. Op zondag serveerden ze zelf champagne bij het ontbijt, nooit slecht om je dag mee te starten denk ik! En wat mis ik die heerlijke pannenkoekjes 's morgens, zo wil ik mijn dag hier in rainy België ook wel starten. Om maar te zwijgen over met welk uitzicht we elke dag mochten ontbijten!

 

AEGEAN CRUISE

Een superdagje was dit! Een dag lang met een boot langs de Griekse eilandjes varen. Het was zalig om alle mooie eilandjes te zien. We hadden drie stops, de eerste was een prachtig eilandje waar we een uurtje verbleven en het eilandje mochten ontdekken. Heel schattig om de lokale bevolking bezig te zien daar. Als tweede stop bezochten we een sponsenfabriek (weird) maar blijkbaar komen die befaamde sponsen uit de zee. Ze zijn daar alleszins heel erg populair! Als laatste stopte de boot op een open plek in de zee en mochten we zwemmen, super!

 

ZIA VILLAGE

Zondagavond zijn we naar het supergezellige stadje Zia geweest. Er werd ons verteld dat de zonsondergang daar prachtig is, dat moesten we toch eens voor onszelf zien! Maar inderdaad, het is een prachtig ervaring geweest. Eerst gingen we een lekker hapje eten en rond 19u30 moesten we ons al haasten om het mooiste plekje te bemachtigen om de zonsondergang te kunnen zien. Het was heel spectaculair om de zonsondergang vanuit de bergen te zien verdwijnen achter de zee. Het was een heel gezellige avond, het stadje is supergezellig met toffe winkeltjes en leuke restaurantjes! Echt een aanrader.

 

KOS TOWN

Als kers op de taart zijn we met de scooter naar Kos stad geweest. Een topavontuur! Het was zalig om door de kleine straatjes en langs het prachtige strand van Kos te cruisen. Eens in het centrum van Kos hebben we een supergezellig winkelstraatje gevonden met tal van kleine winkeltjes met lokale producten! Het was een superervaring om Kos te kunnen ontdekken vanop de scooter! Echt een aanrader!

 

HEEL VEEL LIEFS,

DEBORAH

bottom of page