top of page
Er zijn nog geen tags.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Parfum top 3

Iedereen houdt wel van een lekker geurtje, maar als we in de parfumerie voor al die verschillende flesjes staan wordt het soms wel heel moeilijk om te kiezen. Daarom heb ik een post geschreven over de parfums die ik het liefste gebruik. Hieronder vinden jullie een overzichtje van mijn top drie! Veel leesplezier.

 

LIU JO EAU DE PARFUM

De parfum die ik momenteel gebruik is er eentje van Liu Jo. Het flesje is een rechthoekje met in het midden een diamanten steentje. De ingrediënten zijn; voor de topnoten: sandelhout, muskus en vanille en voor de hartnoten: bergamot, italiaanse mandarijn en lychee. Je kan het dus al raden, deze geur is heel fruitig. De topnoten verspreiden een heerlijk frisse geur die overgaat in een zoet, bloemige geur. Het is een op-en-top vrouwelijk parfum. Daarom houd ik ook zo veel van dit parfum, het past bij mij omdat ik ook een echt meisje ben en ik ruik heel graag fruitige, frisse geuren! Voor mij is dit parfum dus perfect.

 

CHANEL CHANCE EAU VIVE

Mijn vorige parfum was er eentje van Chanel, ook deze is een vrouwelijke geur maar iets zachter en sensueler dan de parfum van Liu Jo die ik nu gebruik. Het flesje is simpel, een rond, handig flaconnetje met de naam van het parfum erop. De topnoten bevatten vooral fruitige geuren zoals grapefruit en bloedsinaasappel wat leidt tot een hart van jasmijn, wat het parfum zijn vrouwelijke toets geeft. Ook akkoorden van ceders en iris zijn terug te vinden in de grondnoten, wat de elegantie weerspiegelt. Kortom, dit is ook weer een toppertje, ik zou hem zo terug kiezen!

 

PACO RABANNE LADY MILLION

Een echte klassieker dit, een tijdje geleden was dit mijn vaste parfum en ik denk niet dat ik de enigste was. Bij het ruiken van deze parfum komen er natuurlijk duizend en één herinneringen naar boven! Het flesje is een diamantvorm in een gouden kleur. De geur is een verleidelijke, sexy geur met een frisse toets. Het parfum bevat witte bloemen die de frisheid typeren en de patchouli zorgt voor de sensualiteit. Het is en blijft een klassieker waar de meesten van houden, een musthave parfum dus!

 

Een parfum is natuurlijk iets heel persoonlijks, de geuren veranderen ook wanneer deze in contact komen met de huid! Het kiezen van het parfum dat perfect bij je past is dus een persoonlijke opgave. Maar hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren!

HEEL VEEL LIEFS,

DEBORAH

bottom of page